5 Ekim 2017 Perşembe

Şiir Kitabı Önerileri



 

Hep roman öneriyorsun diyenlere haksızlık olmaması için şiir kitabı önerilerine de başlamaya karar verdim. Şiir deyince aklımıza çok yazar geliyor. Atilla İlhan, Nazım Hikmet, Can Yücel, Cahit Sıtkı Tarancı ve dahası.. Benim ilk önerim Atilla İlhan'dan geliyor. Atilla İlhan'ın efsane, ustalık kokan eseri. Ben Sana Mecburum.. Şiir severlerin belki de en sevdiği eser olabilecek düzeyde. Kalpten, kalbin ortasından gelen sözcükleri dökmüş satırlara Atilla İlhan.. Böylesine büyük bir üstadı sizlere önermek gurur verici. Atilla İlhan'ı saygıyla, sevgiyle ve özlemle anıyoruz. Çok güzel satırlar ve sözcükler bıraktı bizlere gitmeden önce. Biz sana mecburmuşuz büyük üstat.  Çok teşekkür ediyoruz bize böylesine güzel eserler bıraktığın için..



  • Sevgili blog takipçilerim sitemizden memnunsanız eğer daha fazla kişiye ulaşmasını sağlarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz. Sizin talebinize göre öneriyorum sonuçta. Ziyaretçi sayısı az olduğu zaman üzülüyorum. Sizler varsanız bende varım. Kitap haricinde sormak istediğiniz herhangi bir sorunuz varsa sorabilirsiniz. Her konuda size yardımcı olmaktan zevk duyarım. Teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder