5 Ekim 2017 Perşembe

Lois Lowry - Seçilmiş Kişi



   Lois Lowry, bu yazarı kaç kişi duydu. Bende ilk defa duydum. Size katılıyorum. :) Çok sevdiğim bir eserdir Seçilmiş Kişi. Bana Harry Potter'ı hatırlatıyor. O da seçilmiş kişiydi.. Böyle dedim de Harry Potter okuyasım geldi. Bir kitabı birden fazla okumak daha iyi anlamak demektir, zaman kaybı değil kazanımdır bana göre.
 
   Seçilmiş Kişi çok güzel bir romandır. Okumayanınız çoktur eminim. Şiddetle tavsiye ediyorum. Kitaplığınızın seveceği bir eser.
 
    Konusuna gelince.. Zaman belirsizdir kitapta. Kitabın gelecek zamanın bir topluluğunda geçtiğini anlayacaksınızdır. Eser, Jonas'ın eski zamanlarda yaşamakta olduğu ve tüm insanların işinin gücünün belli olduğu oldukça gelişmiş lüks bir köyde geçiyor. Eğitim sistemi oldukça baya bir yani gelişmiştir. Her insanın kendine has özellikleri var eserde. Yetenekleri doğrultusunda bu insanlar iş sahibi oluyor. Böyle işte. :D

   Sonuç olarak. Konusu pek cazip gelmemiş olabilir. Kitabın özetini mi yazayım yani. :) Okuyun çok güzel bir kitap. Takipte kalın kitapların devamı için. Sizleri seviyorum. Teşekkürlerimi sunuyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder